Bel ons op 088 1111 900
088 1111 900
Afspraak maken
Kwaliteit
Klachtenregeling
8707203.eyescan-tijd-voor-uw-ogen-1.jpg

Uw klacht melden is belangrijk

Al onze medewerkers binnen Eyescan schenken veel aandacht aan de kwaliteit van de zorg en proberen u zo goed mogelijk te informeren. 

Bent u niet tevreden of er zijn zaken die u als onjuist of onterecht heeft ervaren dan zoeken we naar een passende oplossing.

Menselijke fouten, vergissingen of onduidelijkheden kunnen onverhoopt voorkomen. Wellicht voelt u zich onvoldoende begrepen voor, tijdens of na een behandeling. Dat willen wij graag van u weten, want daar kunnen wij van leren en daarmee de zorg verbeteren.

Waar kunt u terecht met uw klacht?

Het bespreken van uw klacht met de direct betrokkene heeft in de praktijk verreweg de meeste voordelen. In de meeste gevallen worden problemen dan direct opgelost. Dit is echter niet altijd makkelijk. Daarom kunt u bij Eyescan in iedere kliniek uw klacht bespreken met de kliniekmanager. Uiteraard kunt u ons ook schriftelijk benaderen.

Mondeling

Onze kliniekmanager kan u goed helpen bij het beschrijven van de klacht, het probleem met u bespreken en bekijken welke oplossingen mogelijk zijn. Hij of zij kan ook aanwezig zijn bij een gesprek waarin u uw onvrede met de betrokkene(n) bespreekt en kan daarbij bemiddelen. Bij de aanmeldbalie helpen ze u graag verder in contact te komen met de kliniekmanager.

Schriftelijk

Indien u uw klacht liever op schrift wilt zetten, kunt u dit per post sturen t.a.v. de kliniekmanager van de kliniek waar u in behandeling bent. Op deze website vindt u een eenvoudig online formulier om uw klacht kenbaar te maken. Let er bij het indienen van uw klacht op dat u zich richt tot de kliniek waar de klacht betrekking op heeft. Na het ontvangen van de klacht nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op.

Geschillencommissie

Eyescan is lid van Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) en voldoet aan de keurmerkeisen zoals die door ZKN zijn opgesteld. ZKN heeft zich aangesloten bij een geschillencommissie, waar de leden van ZKN automatisch aan zijn verbonden. Meer informatie vindt u op www.zkn.nl, onder ZKN-keurmerk.

Opmerkingen of verbeterpunten

Wanneer u opmerkingen of verbeterpunten hebt over onze dienstverlening, kunt u deze altijd sturen aan de betreffende kliniek of kenbaar maken bij de aanmeldbalie. Eyescan streeft naar continue verbetering. Uw inbreng is daarbij heel belangrijk.

8558325.Adviesgesprek.jpg
Wij zijn altijd bereikbaar Uw vraag persoonlijk beantwoordt?