dr. F. Goezinne

BIG nummer: 49059994301

Fleur Goezinne studeerde Medische biologie (afstudeerrichting Neurobiologie) en Geneeskunde aan de Universiteit van Amsterdam. In mei 2003 behaalde zij daar haar artsexamen. Haar specialisatie Oogheelkunde doorliep zij van 2003 tot 2008 in het academisch ziekenhuis Maastricht. Aansluitend doorliep zij een fellowship Vitreoretinale chirurgie. Tot februari 2019 heeft zij gewerkt in het Mumc. Op 6 september 2013 is zij gepromoveerd te Maastricht op haar proefschrift ‘Retinal detachment surgery: pre and postoperative prognostic factors’. Vanaf begin 2019 werkt ze met veel enthousiasme in de Oogkliniek Rijswijk.  Zij is lid van het Nederlands Oogheelkundig Gezelschap (NOG), de werkgroep Vitreoretinale chirurgie en is ze actief bij de kwaliteitsvisitatie van het NOG.

Aandachtsgebieden

  • Voorsegment chirurgie (o.a. staaroperaties)
  • Vitreoretinale chirurgie (netvlies / glasvochtoperaties)
  • Medische retina (diabetes mellitus, maculadegeneratie)
Cookies op Eyescan
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.