drs. J. de Jong

BIG-nummer: 89044026701

Jolanda de Jong is sinds 2008 werkzaam als algemeen oogarts in Sittard-Geleen.

Van 1998 tot 2001 was zij werkzaam als General Medical Officer in het St. Francis’ Hospital, een groot missieziekenhuis, te Zambia. Na terugkomst in Nederland is zij gestart met de opleiding oogheelkunde in het Academisch Ziekenhuis Maastricht. Na haar registratie als oogarts in februari 2007 is zij werkzaam geweest in het Academisch Ziekenhuis Maastricht, Atrium Medisch Centrum, locatie Heerlen en in Ziekenhuis Walcheren te Middelburg en Vlissingen.

Opleiding

Drs. Jolanda de Jong studeerde geneeskunde aan de Rijksuniversiteit Leiden. Aansluitend volgde zij gedurende drie jaar de opleiding tot tropenarts in het Kennemer Gasthuis te Haarlem en aan de Liverpool School of Tropical Medicine.

Aandachtsgebieden

Lidmaatschappen

  • Nederlands Oogheelkundig Gezelschap (NOG)
  • Vereniging ter Voorkoming van Blindheid
  • KNMG
  • Orde van Medisch Specialisten
Cookies op Eyescan
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.