Maak een afspraak voor een vooronderzoek

Om te onderzoeken of jouw ogen geschikt zijn voor een ooglaserbehandeling, voorzetlenzen of vervanglenzen kun je een vooronderzoek laten uitvoeren (+/- 60 minuten).

Het vooronderzoek is kosteloos wanneer je binnen 6 maanden over gaat tot behandeling of niet geschikt blijkt te zijn. Ben je wel geschikt, maar ga je niet over tot behandeling dan brengen wij voor het vooronderzoek met optometrist € 75,- in rekening en voor het vooronderzoek optometrist & oogarts € 150,-. In Groningen en Wassenaar start het vooronderzoek altijd alleen bij de optometrist er wordt later een afspraak ingepland bij de oogarts. In Utrecht is het wel mogelijk om gelijk het gecombineerde onderzoek in te plannen.

Behandellocaties voor ooglaseren en voorzetlenzen: Utrecht en Groningen
Behandellocatie voor vervanglenzen: Utrecht

Staat er geen geschikt moment tussen? Plan dan telefonisch een afspraak in op de gewenste datum en tijd via 088 – 1111 999. We zijn bereikbaar tussen 08.30-17.00 uur.

Cookies op Eyescan
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.