drs. F.A. van der Sluijs

BIG-nummer: 99023920901

Na de opleiding Oogheelkunde heeft drs. Frank van der Sluijs achtereenvolgens bij Oogheelkunde Rijswijk, het Antonius Ziekenhuis Sneek en 13 jaar in het Diakonessenhuis Ziekenhuis Zeist gewerkt. Tijdens die laatste periode ook een aantal jaren als refractiechirurg bij Bergman Clinics. Sinds 2018 is Frank werkzaam als oogarts en tevens Medisch Manager bij Eyescan Oogzorgkliniek Emmen.

Werkervaring

  • 2000-2001 Oogheelkunde Rijswijk
  • 2002-2004 Antonius Ziekenhuis Sneek
  • 2005-2017 Diakonessenhuis Ziekenhuis Zeist
  • 2012-2015 Refractie chirurg Bergman Clinics

Opleiding

Studie geneeskunde in Leiden, specialisatie oogheelkunde bij het Universitair Medisch Centrum Utrecht.

Aandachtsgebieden

Lidmaatschappen

  • European Society of Cataract and Refractive Surgery (ESCRS)
  • American Academy of Ophthalmology (AAO)
  • Nederlands Oogheelkundig Genootschap (NOG)
  • Nederlandse Intra Oculaire Implant Club (NIOIC)
Cookies op Eyescan
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.