dr. A. Mazure

Ank Mazure
BIG-nummer: 9022701001

Ank Mazure studeerde geneeskunde aan de Rijksuniversiteit Leiden. Daarna was zij enkele jaren verbonden aan Moorfields Eye Hospital/Institute of Ophthalmology in Londen voor haar promotieonderzoek op het gebied van Proliferatieve Vitreoretinopathie. Zij promoveerde hierop in 1993. In datzelfde jaar begon zij de specialisten opleiding oogheelkunde in het Radboud Ziekenhuis Nijmegen onder Professor Deutman. Na voltooiing in 1997 vertrok zij weer naar Londen waar zij als oogarts werkte in het MayDay Hospital Croydon en de laatste 10 jaar tot eind 2017 voor Epsomedical/Cobham Hospital.

Ank Mazure is een algemeen oogarts maar heeft zich met name toegelegd op de vroege opsporing en medische behandeling van glaucoom. Sinds begin 2018 is zij verbonden aan Oogkliniek De Horsten, nu Eyescan Wassenaar.

Opleiding

Studie geneeskunde aan de Rijksuniversiteit Leiden, promotieonderzoek aan Moorfields Eye Hospital/Institute of Ophthalmology.

Aandachtsgebieden

Cookies op Eyescan
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.