dr. F.L. Njoo

BIG-nummer: 19031228901

dr. Njoo studeerde geneeskunde aan de Universiteit van Amsterdam en promoveerde aan de Universiteit van Utrecht. Zij heeft gewerkt als oogarts in het Waterland Ziekenhuis in Purmerend van 2001 tot 2018. Van 2018 tot 2020 was zij werkzaam bij Oogziekenhuis Zonnestraal, later Bergman Clinics. Per 2020 is dr. Njoo werkzaam als oogarts bij Eyescan Amstelveen.

Opleiding

Studie geneeskunde aan Universiteit van Amsterdam (1990). Promoveerde in 1994 aan de Universiteit van Utrecht en rondde daar in 1998 de opleiding tot oogarts af.

Aandachtsgebieden

Lidmaatschappen

  • Nederlands Oogheelkundig Gezelschap (NOG)
  • American Academy of Ophthalmology (AAO)
  • Lid European Society Cataract and Refractive surgeons (ESCRS)
  • Lid European Society of Retina Specialists (Euretina)
  • Lid Nederlandse Intra Oculaire Implant Club (NIOIC)
  • Lid Algemene Nederlandse Vereniging ter Voorkoming van Blindheid (ANVVB)
  • Lid landelijke Uveitis werkgroep
  • Lid Werkgroep Medische Retina
Cookies op Eyescan
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.