drs. H. Ghani Abadi

BIG-nummer: 03313240

Oogarts Helya Ghani Abadi heeft de opleiding geneeskunde aan het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam volbracht. Vervolgens is dokter Ghani Abadi tijdens de coschappen aangetrokken door de oogheelkunde. Hiertoe heeft zij de opleiding tot oogarts voltooid aan het Amsterdam Universitair Medisch Centrum, met een verdieping in oogleden.

”Het is bijzonder hoeveel mogelijkheden er zijn binnen de oogheelkunde, zowel qua diagnostiek als therapie. Het fijn chirurgische aspect van het vak spreekt mij hiernaast aan. Het verliezen van zicht kan een mens zeer onzeker maken. Helaas zijn er ook binnen de oogheelkunde nog steeds aandoeningen, waarvoor nog geen behandeling beschikbaar is. Toch beschouw ik het juist in deze gevallen als mijn verantwoordelijkheid de patiënt hierin zo goed mogelijk te begeleiden.

 

Naast oogaandoeningen houd ik mij bezig met ooglidoperaties. Het is mooi om te zien dat een kleine correctie soms een groot verschil kan maken voor de patiënt.”

Aandachtsgebieden

Cookies op Eyescan
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.